Friday, February 4, 2011

නිදි කුමරිය නිදි නැත

වසාගෙන

මල්පෙති ඇසි පියෙන්

නිල් මැණික් ඇස්‍

හීන් හුස්ම අදිමින්

ලස්සන

චූටි

සුරඟනක් වන්

නිදි කුමරියක්......

නිදි කුමරිය

නිදි නෑ

මහ දවල්

පැදුර උඩ

මවනව

නින්ද

පේන්න එලියට

බයේ

පිය රකුසට

පැළට රිංගන

කසිප්පු බීගෙන.....

අවදියෙන්

නිදි කුමරිය

නෙත් පියන්

කන් ඇරන්

හඬට ලංවෙන

හෙමින්

හෙමින්

ගඳ දැනේ ඇයට

සැරට

සැරට

තත්පරෙන්

තත්පරේට

පිය රකුසු

වට පිට බැලු

නින්දේ

උගේ ලෙය

පැදුර මත

සොඳුරු නිදි කුමරියක්ව!!

උතුරයි ස්නේහය

පිය රකුසු

දණ ගහන්

නිදි කුමරි ලඟ

ඇකිලෙයි

ඇස් කුඩා නෑරෙන්නම

බයෙන් පිය රකුසට

තෙමෙයි කම්මුල්

නිදි කුමරිගෙ

උතුරන කසිප්පු

රකුසු පෙමින්

ගැලවෙයි ඇදි වත

නලියයි රකුසු ගත

නිදි කුමරි මත

ඇකිලී වැසුනු දෙනෙතින්

කඳුලු දහරක්

ලපටි දෙපා අතරින්

උණු ලේ දහරක්

නලියන පොඩි දෙතොල් වසා

පිය රකුසු අතක්

"පර රකුසො

මේ තොගෙ දුව!!!"

රකුසියක් කෑ ගහන්

ගස් ගඳ ගහං

පැළ තුලට

තද වෙයි

රකුසු ගෙල

මන්නෙකින්

අතකින් කැහැටු

රබර් කිරේ පෙඟුනු

"ඇයි ඇයි

තෝ

කලේ මේම!!!!

මං ඉන්දැදි!!!

මම බාවනවතෝව!!!!!!!"

වෙනස්

රකුසු මව් පෙම

රකුසු පිය පෙමින්

ලේ ගලන

උගුර උඩ පහල

මන්න තලේ අහුවී...

"අනේ අනේ බං

හිතල නෙමේ කලේ බං

නිකන්ම උනා බං

වාවන්නැතිව බං

උබ වගේ නෙමේනෙ බං

කැහැටු නෑනේ බං

ගොරෝසු නෑනේ බං

ගෑනු රූප පත්තරේ

ගෑනු රූප පෙට්ටියේ

ගෑනු බිත්ති පෝස්ටරේ

මට ඉන්නෙ මෙච්චරනෙ

මගෙ ලෙයින් හැදුන එකා

මට ජීවිතේ පෙන්නන්න

මට ජීවිතේ විඳ ගන්න"

අවසන් වචන රකුසගෙ

අවසන් කැපුම රකුසිගෙ

අවසන් දිනය

නිදි කුමරිගෙ

ළදැරියක්ව.......


No comments:

Post a Comment